شرکت بهارنارنج با همکاری بانک انصار درون قالب طرح حاتم ارائه مـی کند
اعطای تسهیلات که تا سقف یکصد ملیون ریـال و با بازپرداخت سی ماهه و کارمزد پانزده درصد به زوج های جوان و عموم مردم به منظور خرید محصولات شرکت بهارنارنج. این طرح درون راستای تسهیل امکان خرید به منظور عموم مردم ، طرح خاتم بازنشستگان کمک بـه اقشار کم درآمد و ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی بـه اجرا درآمده است. متقاضیـان مشمول این طرح ضمن مراجعه بـه سایت بانک انصار و ثبت نام، مـی توانند بـه صورت مستقیم و از طریق پایـانـه های فروشگاهی قرارداده شده درون شعب و نمایندگی های مجاز فروش بهارنارنج اقدام بـه خرید کالا خواهند نمایند.
فرایند دریـافت تسهیلات و خرید کالا
مشتریـان گرامـی جهت دریـافت تسهیلات و خرید محصولات بهارنارنج مـی بایست مطابق با نمودار ترسیم شده اقدامات را مرحله بـه مرحله انجام نمایند. طرح خاتم بازنشستگان توضیحات هر مرحله جهت راهنمایی بیشتر درون ادامـه آورده شده است :
1. مراجعه متقاضی بـه وب سایت طرح حاتم
2. انتخاب لینک " ثبت نام " درون قسمت بالایی صفحه اصلی وب سایت
3. مطالعه نکات مـهم:
• پس از تائید و پذیرش شرایط، ورود بـه صفحه ثبت نام.
4. درج اطلاعات شخصی و انتخاب شعبه بانک کـه قصد افتتاح حساب درون آن را دارید:
• اطلاعات شخصی شامل: طرح خاتم بازنشستگان نام و نام خانوادگی، شماره ملی، آدرس پستی، کد پستی ده رقمـی، نوع متقاضی (مزدوجین، بازنشستگان، عموم مشتریـان و....)تلفن منزل، تلفن همراه و پست الکترونیک
5. تکمـیل فرم ثبت نام توسط متقاضی و دریـافت کد رهگیری، نام کاربری و رمز ورود:
• نکته: این اطلاعات (کد رهگیری، نام کاربری و رمز ورود) از طریق سامانـه پیـامکی نیز بـه متقاضی اطلاع داده مـی شود.
6. انتخاب اولیـه کالا درون وب سایت:
• نکته: این انتخاب بـه منزله خرید قطعی کالا نمـی باشد و انتخاب کالا صرفاً درون نمایندگی ها صورت مـی پذیرد. طرح خاتم بازنشستگان بنابراین متقاضی امکان تغییر کالای انتخاب شده درون سایت (نوع کالا، رنگ کالا و...) را درون هنگام مراجعه بـه نمایندگی دارد.
7. مراجعه بـه شعبه انتخاب شده بانک طی مدت 10 روز (در صورت عدم مراجعه اعتبار تخصیص یـافته بـه متقاضی باطل مـی گردد) .
8. تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم جهت تسهیلات:
مدارک مورد نیـاز:
• کارت شناسایی معتبر (شناسنامـه + کارت ملی)
• مدارک مربوط بـه درآمد متقاضی (فیش حقوق و .....)
• ارائه وثایق مکفی حسب دستورالعمل بانک
• تکمـیل فرم (در شعبه ارائه خواهد شد)
• بررسی صلاحیت اعتباری متقاضی
• نکته1: کارمند شعبه، کد رهگیری را کنترل کرده و در وب سایت گزینـه مراجعه بـه شعبه را فعال مـی کند.
9. تائید صلاحیت متقاضی
• نکته1: درون صورت عدم صلاحیت، کارمند شعبه درخواست را بایگانی مـی نماید.
• نکته2: درون صورت تائید صلاحیت، کارت اعتباری درون اختیـار متقاضی قرار مـی گیرد و کارمند شعبه درون قسمتی کـه بدین منظور تعیین شده است، شماره کارت اعتباری و شماره پرونده را درج مـی نماید. همچنین مـهلت استفاده از کارت اعتباری کـه یک ماه مـی باشد از طریق سامانـه پیـامکی بـه متقاضی اعلام مـی گردد.
10. مراجعه متقاضی با دردست داشتن حاتم کارت و کارت شناسایی بـه شعب و نمایندگی های فروش بهارنارنج ( معرفی شده بر روی وب سایت )
11. انتخاب و خرید کالا
• نکته: متقاضی حتما فاکتور خرید کالا را از فروشگاه دریـافت نماید.
12. هزینـه های خرید کالا صرفاً بـه وسیله حاتم کارت و از طریق دستگاه POS مخصوص این طرح صورت مـی گیرد.
13. تحویل کالا:
• شرکت بهارنارنج درون زمان توافق شده نسبت بـه تحویل کالا اقدام نموده و از مشتری بعد از تحویل سالم کالا ، رسید تحویل کالا دریـافت مـی نماید.
14. متقاضی بعد از طی مراحل فوق درون سر رسید اقساط حتما اقدام بـه پرداخت اقساط بـه بانک انصار ( شعبه ای کـه از آن دریـافت تسهیلات نموده هست ) مـی نماید.
اطلاعات کاربردی درون مورد طرح و نکات مـهم :
• مشمولین طرح عموم مردم مـی باشند.
• مبلغ تسهیلات به منظور هر متقاضی یکصد ملیون ریـال مـی باشد (مزدوجین 200 مـیلیون ریـال، هر یک از زوجین 100 مـیلیون ریـال)
• نرخ تسهیلات 15% درون سال مـی باشد.
• مدت بازپرداخت تسهیلات، درون قالب اقساط 30 ماهه مـی باشد.
• محل تحویل کالا بـه خریداران، محل نمایندگی شرکت های طرف قرارداد مـی باشد.
• دوره استفاده از کارت خرید، حداکثر یک ماه بوده و پس از سپری شدن زمان مذکور، اعتبار آن منقضی مـی شود. بدیـهی هست در صورت استفاده از قسمتی از اعتبار کارت درون مدت تعیین شده، بـه همان مـیزان پرونده تسهیلاتی ایجاد خواهد شد.
• قیمت کالاها دقیقا مطابق با قیمت اعلامـی درون سایت مـی باشد و در صورت مشاهده هر گونـه مغایرت درون هنگام خرید، موارد از طریق وب سایت بهارنارنج و یـا تلفن های 32303230-011 اطلاع رسانی فرمایید.
• ثبت نام نـهایی شما منوط بـه دریـافت کد رهگیری مـی باشد. لازم بـه ذکر هست اعتبار کد رهگیری دریـافت شده 10 روزه مـی باشد و متقاضی حتما در این مدت بـه شعبه بانکی انتخاب شده مراجعه نماید درون غیر اینصورت اعتبار اختصاص یـافته، منقضی مـی گردد.
• ثبت نام درون وب سایت بـه معنای دریـافت قطعی تسهیلات نمـی باشد.
• انتخاب محصول درون هنگام ثبت نام، هیج تعهدی را به منظور بانک و تولید کننده ایجاد نمـیکند و انتخاب نـهایی محصول فقط درون نمایندگیـهای فروش صورت مـی پذیرد.
[طرح حاتم - فروش ویژه با تسهیلات بانکی طرح خاتم بازنشستگان]
نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 01 Jul 2018 23:12:00 +0000